torsdag 31. juli 2008

Slett ingen Bambi


Jeeeez, denne slet jeg lenge med! Av og til flytter jeg bare formålsløst rundt på pair og stash i timesvis, da må jeg ta meg selv i nakken og ta en pause.

Løsningen kom i form av et par alkoholenheter, Kaizers Orchestra på anlegget og noen nye tanker.

Så, endelig!, fikk jeg scrappet bildet av Amanda fra da hun begynte å gå:) Det er jo bare, ehm, 9 måneder siden...*kremt*

Jeg har lenge kviet meg for å scrappe i et annet format enn firkantet, fordi "det passer jo ikke inn i noen album", men ærlig talt, LO'ene mine bruker jeg mye tid på og de er jo til for å vises frem, ikke for å stue inn i kjipe album! Denne har fått hedersplass mellom kjøkken og spisestue. På muren som vår ikke-eksisterende murer skal rive ned:D

Ha en flott dag, ønsk meg lykke til på jobbsamtale!

1 kommentar:

Kreateten sa...

Held og lykke til samtalen i dag!

Det er virkelig et flot LO du har lavet!