søndag 14. desember 2008

Advarsel! Uhemmet selvskryt!

Shit, så mye vi har fått gjort i weekenden!

- Ryddet gjesteinngangen (er det eneste rommet vi ikke har malt enda, det er til nå brukt som lagerplass).
- Begynt å rydde scrapperommet (hvorfor blir det alltid så rotete der?!?!), håper jeg snart får gitt bort sovesofaen som står der så jeg kan bruke plassen til en stol og en kommode. Skal på sikt også få opp noen hyller der, og et smart system hvor jeg kan henge opp ting til inspirasjon /annet som gjør meg glad).
- Endelig fått inn en CD-spiller på Amanda sitt rom, så nå har det gått i "Bim bam busse" og den "hej-med-dig-jeg-heder-Kaj"-sangen hele dagen. Ellers er "snit-a-little-little-bit" og "Schnappi Das Kleine Krokodil" store favoritter, de finnes heldigvis kun på YouTube... ;)
- Ryddet i en masse papirer.
- Vært ute på Holbæk Mega center og kjøpt en hel haug med hyller, som Rasmus har brukt hele resten av dagen på å henge opp. Deilig med en slik omgang, det har gjort mye for personligheten til huset vårt!
- Kost og lekt med Amanda, som har vært i kjempehumør hele weekenden.
- Begynt på å dekorere en troldhassel jeg har fått av Pernille, den skal henges i kjøkkenvinduet.

+++

Er så inspirert akkurat nå, Rasmus ligger i sofaen ved siden av meg og surfer etter postere vi skal ramme inn og henge opp i spisestua, han har funnet en riktig fet side med masse diverse vintage posters, blant annet gamle politiske plakater fra Svojetunionen. Har lett lenge etter noe vi virkelig har lyst på, tror noen av disse vil passe perfekt for oss.

Jeg har noen ideer i hodet mitt om ting jeg håper jeg får gjennomført etter jul, er i alle fall et godt stykke på vei nå. Vil blant annet bli dyktigere til å scrappe annet enn papirlayouts, utfordre kreativiteten min litt. Det får jeg nok også en anledning til nå i min nye designteamrolle:)

I morgen er det juleavslutning i legestuen, tirsdag for gymnastikken, onsdag og torsdag må det vel jobbes litt ekstra før jul, fredag kommer svigers, lørdag skal vi ha familiejuleselskap (vi kjører en julaften i Danmark og en i Norge) med Søren, Diana og barna, søndag skal vi pakke, mandag reiser vi til NORGE !!!!

Phui.

Nå tror jeg jammen jeg må gå og legge meg:D

Ønsker alle en riktig god uke med masse førjulskos, god mat og mer kos!

Ingen kommentarer: