søndag 12. oktober 2008

Monkey business in Copenhagen

Så er vi hjemme fra en superhyggelig weekend i København!

Lørdag kveld dro jeg og Rasmus over til Troels før vi sammen åkte ut til Amagerstrand. Vi fikk tatt noen flotte "Pain, but beauty" bilder. Forklaring? Vel, vi kikket innom den modellserien med Tyra Banks en dag, der viste hun modellene hvordan man poserer med, nettopp, "pain but beauty". Fantastisk konsept! En riktig god modell kan pose hvilken som helst pain spontant....

Troels gjorde en flott innsats med sin skulderoppgave.

Jeg demonstrerer hvor vondt man faktisk kan ha i nesa, samtidig som man ser vanvittig vakker ut.

Rasmus bare... ulte?
Svendefesten gikk godt, og vi hadde en kjempefin kveld:) Avtalte skikonkurranse med pappa'n til Ina, så nå skal vi bare finne et tidspunkt i vinter som passer alle så drar vi opp til Lillehammer til hytten deres:) Det tror jeg blir alle tiders, tror Balder og Amanda kommer til å storkose seg i snøen.

I dag dro vi ut til zoologisk have. Og på vei til et slikt turistmål må det jo tas et par turistbilder. Dette synes jeg ble riktig godt! Har jeg ikke verdens skjønneste svigerforeldre?

Og så har Amanda fått sin første is i dag! Jada, dere hørte riktig, vi har altså lettet litt på våre sinnsyke krav om sukekrfrihet:D Svigermor fant et søtt isbeger med elefant på, det måtte jo Amanda bare ha. Og snuppa nøt virkelig hver minste bit, samtidig som det så ut som hun satt og tenkte "hvorfor søren har jeg ikke blitt servert dette før?!?!?"
Vi hadde en utrolig herlig dag. Været var flott, snuppa i godt humør, hun rett og slett hvinte av fryd da hun møtte orangutangene og selene! De mye omtalte elefantene var derimot ikke like spennende, hun foretrakk faktisk en elefantskulptur litt lengre borti parken. Og vi har kjøpt oss sesongkort dit, det er jeg så glad for. Definitivt en højdare!

På vei hjem ble det også tatt noen turistbilder, dette er absolutt det beste. Svigerfar, hvorfor står du der i bakgrunnen og skumler? :D

3 kommentarer:

Karoline sa...

Så koselige bilder. Kjempe flott bilde av deg, Amanda og svigers (lukter jeg julegave?..hehe)
Ikke for å strø salt i såret, men har du smakt den "nye" iskaffen, den med mørk sjokolade?? Jeg sitter med en hernå, og hver gang jeg drikker iskaffe så tenker jeg på deg..lol

Betina sa...

Skønne billeder.

Jeg har sendt dig en udfordring/challenge, se mere på min blog.

Else-DK sa...

Skønne billeder, og dejigt i kan lide Zoo. Jeg har også sæsonkort fordi det er et skønt sted at besøge, OG fordi det giver adgang til mange mange andre steder hvor man kan komme ind gratis eller med rabat et helt år.