onsdag 29. oktober 2008

Total Knock Out Beauty


En roooosa layout:) Igjen gjenspeiles min hektisk tikkende biologiske klokke:D


Har brukt ark fra Making Memories (bakgrunn) og Bo Bunny (rosa), kobberfarget swirls fra Prima (de er et he****es arbeid å få på plass, hvis du har lyst på så kjøp i sort eller rød, mye enklere!) blomster fra Prima, bling fra Doodlebug, glitterbokstaver fra Making Memories og rosa blonde fra Fancy Pants. Og selvfølgelig min elskede symaskin<3


Hvis været holder seg så nydelig til jeg kommer hjem i dag tar jeg bilde av de to layouts jeg lagde lørdag og legger ut.


Har denne uken også laget et kort til min stakkars, søte svigermor som ble operert for tarmslyng mandag, det fikk jeg ikke tatt bilde av før jeg sendte det avsted med Rasmus, men hun ble etter sigende veldig takknemlig for det. God bedring, kjære svigermor:)


Og så må dere ikke glemme å legge veien innom denne utfrodringsbloggen 1. november ;)

1 kommentar:

Anne Bente sa...

åhhhh for et super skønt rosa lo .