fredag 11. desember 2009

En slags gavepose

Først vil jeg minne alle om giveawayen min, jo flere kommentarer jeg får der, jo gladere blir jeg, og jo større er sjansen for at jeg slenger oppi en ekstra julegave til vinneren!

Jeg er ikke så god på dette med å lage ting etter maler og sånt, det var den tålmodigheten vettu ;)

Men i går fant jeg ut at jeg ville brette et 12"x12" juleark, distresse og sverte det, for så å sy det sammen med håndsøm i tre av endene (HÅNDSØM! Symaskinen min har innvilget seg juleferie på ubestemt tid...).

Og vips, så har man et liten gavepose som akkurat kan romme noen av disse posene med instant coffees som jeg er så glad i, og som mottakeren av denne gaveposen forhåpentligvis setter pris på også;) Og nettopp kaffeposene inni er årsaken til teksten "Wishing you an instant merry christmas"... Ordspæll, ordspæll :D


Har pyntet med en liten miks av tradisjonelle julefarger, litt bling, bokstaver fra Love, Elsie og Making Memories, stickers fra Hambly og October Afternoon, og en liten vintagelapp fra Etsy.

Gaveposen er lukket med et blondebånd fra mammas skattkammer, og stæsjet litt opp med en "xoxo" chipboard fra en produsent jeg ikke helt husker hvem kan være (er det mulig? Og jeg som er slik en merkefreak!).

Baksiden vil jeg pynte og skrive en personlig hilsen på.

Denne gaveposen er et bidrag til Sukkersøtt sin utfordring #63 - "Glede" :)

Ønsker dere alle en fantastisk helg!

5 kommentarer:

Asil sa...

Nydelig! Men hvor har du fått de skjønne bildene (som er veldig kornete liksom) av de søte ungene? They are must haves for Asil-Pasil-Pøne!

Tenker det er mange glade dansker denne jula som får kose seg med gavene du lager!!!

Ann Cicilie sa...

Svarer deg her og: De er klippet ut fra et eldgammelt mønsterark, som jeg ikke husker hvem har laget!

Unknown sa...

Sikke en gledelig pose :) Du har det så hyggeligt her hos dig.
Hav en fantastisk helg.

Monica sa...

Herlig!

Sissel Anita sa...

kjempefin pose! Alltid så moro å gi bort noe i hjemmelagde poser og bokser.