tirsdag 8. desember 2009

Sjøstjerner og modelleire...

Vi har fått en ny favoritt"lekeplass"; Danmarks Akvarium. Ikke noe topp moderne sted (det blir erstattet av et nytt i 2013), men så utrolig hyggelig! Masse spennende å se, Amanda elsker å løpe rundt der, og det bringer frem gode minner hos Rasmus, som også tråkket sine barnesko der :)

Amanda sitt favorittsted er definitivt det lille bassenget hvor man har mulighet for å ta og føle på krabber, sjøstjerner, rødspetter, eremittkreps, kråkeboller, ja til og med bittesmå haier.

Denne layouten har jeg laget til en utfordring hos Scrappehuset, hvor oppgaven var å bruke stjerner.

Amanda har i år tre julekalendere. En med Lego (fra sin farmor og farfar), en sjokoladekalender (fra sin mimmi og bæste), og en pakkekalender (som jeg bare måtte lage til henne, synes det er så koselig! Bruker den samme kalenderen som jeg hadde da jeg var lita). Det er vel ærlig talt litt i overkant, men man kan jo ikke si nei til besteforeldre heller, og jeg ville slåss med nebb og klør for å få lage den pakkekalenderen:D

I går var det modelleire å finne i pakkekalenderen, og det slo jammen an! Hun har allerede laget en hel sneglfarm i spreke farger, pluss en masse småkaker...

Herlig kreativt tidsfordriv for både mor og datter;)

6 kommentarer:

Minelis sa...

For en koselig LO:) Og jeg kjenner jeg er litt misunnelig på hele 3 advents kalendere;)

*Vibeke* sa...

Herlig og harmonisk LO! likte den veldig godt!!

Anonym sa...

et fint layout du har lavet

Torill sa...

Hærlig denne LOen var!!
Så flotte farger, og arti å se andre stjerner enn julestjerner!! KNALL!
Takk for at du deltar på utfordringen!

Pia sa...

super flot layout

Vibeke sa...

For en utrolig flott LO du har laget!! Likte oppsettet ditt så godt jeg:) Takk for at du blir inspirert:)