torsdag 18. mars 2010

Bloggjubileum og sjokoladeskryt.

En av de første "scrappekjendisene" jeg ble oppmerksom på, var Ania. Jeg har hatt gleden av å være på Primakurs med henne, og har fulgt bloggen hennes lenge. Genial dame som lager noen nydelige ting!

Nå feirer hun 5 år med blogging, med en masse tutorials og en sinnsykt lekker giveaway. Dama designer for blant annet Fancy Pants, Hambly, Pencillines og Prima, og dette bærer giveawayen preg av. Så kikk innom bloggen hennes i dag !

Vet dere hva? I dag har jeg sannelig holdt meg unna sjokolade og annet snop i fire døgn! Har en avtale med Rasmus om å prøve å styre oss på sukkerfronten, hardt er det, men gosh så stolt jeg er.

Verste å holde seg unna er denne: lekre sjokoladen. Har dere smakt den? Kombinasjonen av yoghurt og bringebær og sjokolade... Nam nam nam...



Har fått innvilget å kjøpe meg en i helga, føler meg bittelitt som jeg er 7 år igjen, og sitrer av spenning med tanke på lørdagsgodtet!

Hepp hepp, ha en fortsatt god dag!

Ingen kommentarer: