søndag 5. oktober 2008

For en prestasjon! Jeg er best!

Wow, nå er jeg utrolig fornøyd! Fikk for meg i dag at jeg skulle rydde scrapperommet. Og ikke bare type "sortere mønsterark og tømme søppelkurven". Nope, denne gangen var det en "dra ut absolutt alt fra hyller og skap, sortere og rydde"!

For dere som kjenner meg forstår dere sikkert at det ikke bare er snakk om et par kasser (2 år med shoppegalskap har da satt sine spor...), og dere forstår da også hvorfor jeg nå er SÅ glad!

Var deilig å få gjort dette, nå blir det forhåpentligvis lettere for meg å gjennomføre et kjapt kveldsprosjekt, noe jeg ikke har fått gjort siden jeg begynte å jobbe igjen, rett og slett fordi det har tatt for lang tid å finne ting.

Scrappe to kort har jeg og gjort, det får dere se om et par dager:)

Bilder av scrapperommet kommer i morgen.

Ingen kommentarer: