lørdag 8. november 2008

Pip fra meg

Så kommer det litt nytt fra meg:) Skal vi se, hvor skal jeg begynne.... Jo, vi har feiret Rasmus sin bursdag! 31 ble han, unge kjekke mannen min! Koste oss på morgenen med morgenmad og litt gaver.

Og her er kortet jeg lagde til han i den anledning...

Og her er et annet kort som jeg lagde til han for leeeenge siden, før vi flyttet ned hit faktisk... Jeg har bare aldri kommet meg til å ta bilde av det og publisere det!


Har laget noen ting til, men de kan jeg ikke vise frem enda.

Rasmus er i Køben og spille gammon i weekenden, jeg og snuppa koser oss hjemme alene. Har vært dyktig housewife i dag, og så gikk vi en tur ned til Skarridsø. Ikke så interessant ifølge Amanda, men en tur på biblioteket ville hun gjerne. Så vi koste oss der en times tid, Amanda fant en gutt på hennes alder å leke med. De var så søte, lekte med et slott, Amanda kysset en drage:D Noe annet hun kysset i dag var....
Tror vi har med en hardbarka kapitalist å gjøre;)

I kveld kommer Linda på besøk, vi skal lage mat og hygge.

Treningen min går forøvrig fint, har nettopp svingte meg litt i rockeringen. Meeen sjokoladelysten er tilbake! Og så er det snart jul... Tøffe tider:D

Og så er det bare en uke til vi reiser til Nederland! Yey!

Ha en fin weekend!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tillykke til manden din :)
fine kort du har lavet ! dejlige farver.
Fedt i skal til Holland, der ville jeg også rigtig gerne hen *drømme drømme *

Charlotte sa...

Tillykke til din kæreste. Sikke flotte kort du har lavet. Den med hjertet tror jeg, at jeg må scraplifte. Min mand har nemlig fødselsdag i januar. :-)
Sødt billede af Amanda der kysser bamsen! Lige til at scrappe! ;-)

Dejligt i skal til HOlland. Jeg håber i får en skønt tur.
God søndag til dig.

Jette W sa...

Tillykke med manden din.
Ja, der er ikke mange dage til vi skal afsted.

Mona sa...

Ihhh - hvor er jeg bare misundelig - jeg ville ønske at jeg skulle med - men det må blive en anden gang!!

Hvor er hun sød - din lille snuppa!! Kapitalist - med dig som mor - næppe...

Og fede kort i super farver klare og stærke farver!!

Vi ses snart

XO