onsdag 22. april 2009

1. maj skjer det!

Danmark trenger en utfordringblogg til, og det har vi (Marie, Mona og jeg) gjort noe med :D

1. maj går vi i gang med utfordringsbloggen "A little bird told me", hvor vi hver måned kommer med utfordringer, i tillegg til giveaways og annet sjovt. Vårt mål er å skape scrappeglede, og komme med utfordringer som er litt utenfor "boksen". Vårt motto er:

Du vil finne en link til ALBTM her i bloggen min 1. maj, da går vi i gang med en hel masse giveaways, før vi den 5. kjører i gang med første utfordring. Og alle kan være med; nordmenn, dansker (til og med svensker, og andre utlendinger, hihi), kortlagere, layoutmakers osv.

Vi gleder oss veldig til å komme i gang :D Og vi håper DU vil være med på våre utfordringer!
Smask,
Ann Cicilie

8 kommentarer:

Monica sa...

spennende gammis!! :)

Tanja sa...

Dette blir show!!:D

Asil sa...

Spennende! Gleder meg til å se bloggen deres 1. mai, jenter!!

Camilla sa...

Dette gleder jeg meg til! :D
Masse lykke til! :D

Annette sa...

Jeg glæder mig allerede, og har gjort det i et stykke tid.
LOVE: life is to short for beige.

Francielle sa...

Så spennende!gleder meg til å se hva dere finner på!

~Isabell~ sa...

utrolig kjekt dette her, kommer garantert til ¨følge med på denne:)

Lenore1983 sa...

Gleeeeder meg! :)