søndag 5. april 2009

Cybercrop på Scrapsisters!

Bli med da vel :)

De aller fleste av oppgaven har frist til i morgen, mandag 6. april, så du har et haaav av tid :D

Den nyeste oppgaven som er lagt ut går ut på at du skal slå opp på side 182 i en tilfeldig bok, velge tre ord fra den siden, som skal være overskriften på prosjektet ditt. Som DT-medlem på Scrapsisters hadde jeg æren av å bli kjent med akkurat denne oppgaven på forhånd, og har scrappet denne layouten som eksempel til oppgaven:


Og her er et kort jeg scrappet til svigerfar i går kveld (stempelet er spesiallaget til et kit fra The Dozens, jeg elsker det Og jeg er vanligvis ingen stempler!):


I går var en herlig dag, Amanda og jeg var ute på farten stort sett hele dagen! Først biblioteket, så en tur ned til Skarridsø hvor vi nøt det fine været og matpakken vår (det vil si, Amanda ga det meste bort til endene...).

Etter at Amanda hadde sovet, spiste vi risgrøt, og var ute i hagen resten av kvelden. Sånn i 19.30-tiden, da det begynte å bli litt mørkt og litt kaldt, dro vi ut noen pledd, og så lå vi der og kikket på månen og fuglene og sånt. Det var et utrolig fint øyeblikk <3 <3 <3

Ingen kommentarer: