lørdag 2. januar 2010

Jeg ønsker balanse...

Nyt år, nye muligheter, nye perspektiver.

Jeg startet 2010 med å scrappe en annerledes layout. For det første er den uten bilder. For det andre er det mye alvor i den. Og den er veldig personlig.

Inspirasjonen til å lage denne fant jeg i Scrappehusets nye utfordring, som bestod av en skisse, og krav om at overskriften skulle inneholde ordet "ønske". Det jeg ønsker mest akkurat nå, og i dette nye år, er balanse. Layouten er et bidrag til utfordringen.

Teksten:

Teposebudkskapene:

Guidlines for 2010 in a (tea) bag:

6 kommentarer:

Torill sa...

Så kreativt og flott! En perfekt første LO i det nye året!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår, og finner inspirasjon hos oss!
Godt nytt år!
Digger de teposene, da!! KNALL!

linn kr/sykepleier sa...

Denne var riktig flott. Er stor fan av LOer som har en litt dypere mening enn vanlige LOer. Flott oppsett og harmoniske farger.

Flott at du fant skissen min inspirerende og deltar hos oss. :D

Sykepleier/Scrappehuset

linn kr/sykepleier sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda S. L sa...

wow denne va helt nyyydelig og traff MEG rett i hjertet! Virkelig noe å tenke over! :) :)
klem

sonja sa...

Kjempeflott)

Pia sa...

Kul og kreativ løsning på oppgava!
Flott med masse tekst!