mandag 4. januar 2010

They didn't have Ice Cube, so he bought Vanilla Ice!

God dag til dere:) Ingen tegn til fødsel enda, så jeg går nå her og bygger rede, scrapper... Og spiser selvfølgelig isterninger:D Jeg har funnet en vinner, men når jeg først har dere her vil jeg komme med et par andre ting før jeg avslører hvem det er.

Først: Hvor har DU gjemt DITT restepapir? Sirlig kategorisert etter farver, produsent og produksjonsdato, i et flott kartoteksystem? Eller gjemt i en søppelsekk under trappa? Jeg har vel hatt en tendes til å helle mot sistnevnte, men det ble det slutt på i går! I denne lille artikkellignende sak hos Scrapsisters viser jeg hvordan jeg nå har organisert restepapiret mitt. Og gud, som jeg gleder meg til å scrappe med det!
Og så: Har du vært inne og kikket på bloggen til søte, wunderschöne Anette? Ikke bare er hun en herlig dame som lager mange lekre scrappekreasjoner, i disse dager har hun også en blogcandy på gang:) Se hvilke lekkerier vinneren kan stikke av med:)
Vel, nå har dere ventet nok:) Jeg har satt sammen denne RAK'en, som består av bling og blomster fra Prima, og vintageutklipp og papirer, til vinneren av min lille isterningquiz:
Såvidt jeg kan se er det én som har gjettet helt korrekt på hvor mange jeg knasket i meg i går, og det er...












































Linn, også kjent som This Is Anfield:)

Jepp, 28 isterninger ble det på meg i går!

Send meg adressen din, så skal jeg få i vei RAK'en asap:)

Og dere må gjerne følge med her de neste par dager, mulig jeg snart kommer med en "Når føder jeg?"-gjettekonkurranse hvis det ikke snart skjer noe;)

Ha en fortsatt strålende og snørik dag!

4 kommentarer:

Torill sa...

Så deilig å få ryddet i den store restearkdunken... Utrolig hvor masse flott man finner!

Jeg har sortert mine i ensfarget og mønstret i hver farge, i en sånn "veske"/perm fra Panduro. Med ei 12x12-lomme for hver bunke. Permen spriker noe veldig, men da har jeg iallefall oversikt over hva jeg har. Og det er lett å bla igjennom for å finne den biten jeg vet jeg har:0)

Lykke til med fødselen, og isterning-spisinga!

~Isabell~ sa...

hehe, og jeg som skrev 400+ haha, jaja, trodde du var stor spiser *knis* tror forresten at den lille melder sin ankomst natt til søndag den 10 (førstkommende)

Unknown sa...

Jeg ved allerede, hvornår du føder, det bliver på min føs'da ;-)

Og tak for en dejlig artikel.

Knus og god isterningegnaskning

Anonym sa...

jeg har også lige samlet alt mit restepapir, har SÅ meget, men fandt en masse lækkert ind imellem :)

Ihh hvor bliver det spændene, jeg håber det bliver snart du føder og uden for meget sne kaos!!