torsdag 4. september 2008

Sånn går no dagan....


Scrappehuset er et nytt, gratis magasin på nett, de feirer 1000 besøkende med dette flotte fuglestempelsettet:)

Og sånn ellers kan jeg si at Amanda og jeg hadde en strålende tur til Århus fra tirsdag til onsdag! Jeg var såklart for sent ute med å bestille hotell, og det var festuke så alt var fullbooket. Heldigvis fikk vi sove hos Michaels søster Kristina, og det var ti ganger bedre enn hotell:)

Amanda og Jesper kom riktig godt overens også denne gangen, tirsdag kveld var de såååå søte! De stod på gulvet med armene rundt hverandre i en herlig omfavnelse, og så vugget de frem og tilbake som de danset. Av og til susset de litt, og så holdt de rundt hverandre igjen. Fikk tatt et par bilder av diskuterbar kvalitet med mobilkameraet, men et bilde kunne uansett ikke fange hvor helt UTROLIG søte de var<3<3<3

Fikk shoppet litt nye høstklær, og noen nyyyydelige ugleting på Tiger, og litt annet snacks. Marit og Michael hadde dessuten med 11 -elleve- TINE iskaffe Mocca til meg :D Ooog to av hver av Stratos og Walters mandler:) Pluss en hel del elverpostei. Og en stor pose Nidars favoritter. Jeg kommer til å ralle rundt i en dyp, urnorsk sukkertranse i flere dager nå!

Planene var at jeg skulle reise direkte fra Århus til scrappetreff i Høje Taastrup, men fergen ankom Kalundborg litt senere enn annonsert, og vi mistet toget. Sluknet uansett som et lys kl 21.30 i går kveld, he he.

Nå skal det ryddes og klareres til mureren kommer i morgen, endelig skal det legges kjøkkengulv! Så dagen i dag kommer til å gå med på det, og i morgen tar jeg med Amanda til Sejerø, hvor vi blir til mandag når gulvet er ferdig.

Scrappekofferten tar jeg med, så får vi krysse fingrene for at jeg får tid til noen kreative krumspring i helgen:)

Ingen kommentarer: