fredag 8. august 2008

Isn't it ironic?






Etter å ha skrevet meg varm på bloggen i dag, kom jeg plutselig på at jeg skulle sjekke trackingen på en pakke fra USA. Den brukte kort tid over dammen, men har vært i tollens klør nå leeeeenge. Vel, det viste seg at den var forsøkt levert 31. juli (da var jo vi på Sejerø), men postmannen har ikke lagt igjen noen hentelapp, og her i Danmark blir pakke sendt tilbake etter kun en uke.

Panikk!

Skrev ut conf.nummeret og beinet ned til postkontoret. Der var den! Yammi! Vel måtte jeg ut med nesten 400 kroner i tollavgift, men det er vel andre gangen jeg har betalt toll så det kan jeg nok leve med.

Seeee alt snackset! Masse bokstaver, epoxy, bling, knapper, annen pynt, blad, en perm med masse innhold som jeg kan dekorere, sånne transparantgreier fra 7gypsies, clearalbum, masse masse mønsterark osv osv.

Jeg er glad:D

3 kommentarer:

Mona sa...

Oi oi oi oi oi - får jeg være vennen din? Der var det mye stilig!
Sitter selv å venter på pakker fra KTCraft ... knegg

Ann Cicilie sa...

Det koster (kaffe er sterk valuta, sant?, men du skal få lov til å være vennen min.

Karoline sa...

ÅÅÅÅÅÅ...*sikle*