onsdag 27. august 2008

Tam-ti-tum...

I dag har jeg fått scrappet hele tre kort, i tre vidt forskjellige stiler :) Vil ikke legge de ut før jeg er sikker på at mottakerne har fått de;) Men, var gøy å scrappe kort, fikk til og med brukt tanga mi til et av de... Kan ikke huske sist jeg tok i den!

Så har jeg fått pakken fra AMLT, og gosh! var det mye fint der! Både det jeg fikk i premie, og min lille ekstrabestilling on the side;) Har blant annet endelig fått det nydelige gule uglearket fra Pink Paislee (så haha Mona, du rakk ikke kjøpe alle!), og i premien lå alle de 24 arkene fra Everydayserien til American Crafts. Pluss noe Love, Elsie. Nam!

Har også fått pakkelapp m/ krav om toll, noe som irriterer meg grenseløst, da pakken jeg bestilte (de nye kraftsstickersene fra Hambly) lå under tollpliktig verdi. Men, hva kan man stille opp med? Mulig jeg prøver meg på en klage. Men igjen, er snakk om 100 kroner, så spørs om jeg gidder...

Uanett, nå skal det scrappes mer!

Ingen kommentarer: