tirsdag 5. august 2008

Turglede


Denne LO'en ble laget søndag kveld da vi kom hjem fra Sejerø, og er preget av hastverk og årlig lyssetting:D Bildet er av snuppa og min storesøster Vivian. Den klipsen med 4-tallet du ser øverst på LO'en skulle forresten ikke være med, jeg bare fant den på gulvet og hektet den på den første LO'en jeg fant:D

I dag ankom masse masse bilder i posten (sånn ca 200!), så nå skal det laget minialbum og freshe LO'er. Elsker elsker ELSKER nye bilder å jobbe med!

Dagen i dag blir bare bedre og bedre. Våknet kl 9 av snuppa (som holdt det gående til kl. 2 i natt...), hadde en dundrende hodepine og uvel hals, sov litt til utpå formiddagen, ble bittelitt bedre. Så tok jeg meg en dusj og dro ut på skogtur med snuppa og Rasmus, det var utrolig forfriskende. Hva er vel bedre enn å rusle avgårde med sin lille familie, uten hverken mål, mening eller hastverk?

1 kommentar:

Marianne sa...

Håber du er blevet helt rask igen.... Hvor er dette Lo bare smukt! Jeg er dybt imponeret... ;o)