tirsdag 27. januar 2009

Yes! I'm back on the shopping track!

Åh, jeg har ikke shoppet go'saker på leeeeenge (og da mener jeg altså scrappego'saker, sjokolade kjøper jeg vel omtrent daglig...)!

Men, nuh er TO deilige pakker snart på vei hjem til vårt lune hi <3

1. Goodies fra A million little things

Massemassemasse digg fra Love, Elsie, Hambly, Sassafras Lass, et scrappeblad, osv. Yummy!

2. Min "jomfrupakke" fra Q Tea Kits

Er den ikke bare LEKKER?

Har vært inne på The Dozens og sugd til meg inspirasjon, maken til kreative verker skal man lete lenge etter <3 Er helt forgapt i de mange, lekre detaljer, og måten de samtidig skaper en utrolig funky helhet i layoutsene/prosjektene på.

Så. Jeg er lykkelig ;D

Ha en flower power happy dag<3

2 kommentarer:

Lille Meg. sa...

Tuuusen takk for super-koselige kommentarer i bloggen min. Ang. scrapping, står ikke du tilbake for noen. Du er rå-flink.

Vi er ikke så ulike du og jeg, vet du.. så det at vi har samme lidenskap er kanskje ikke så rart.

Begge har samme utdannelse, vi har begge hver sin nyyydelige jente, begge fant seg utlendiger til menn og begge scrapper:D

Største forskjellen på oss er nok at du er ekstremt mye mer aktiv og sporty enn det jeg er:/

Lille Meg. sa...

Skulle gjerne ha fråtsa i den shoppinga di, forresten. Spreke farger og lekkert alfa!