søndag 15. februar 2009

Kikke ut på den store verden....

Denne laget jeg til en Telephone Game på et norsk forum. Jeg føler absolutt ikke at jeg mestrer denne stilen, men man skal jo prøve litt forskjellig ;)

Har brukt Prima mønsterpapirer og blomster, blingen over bildet pluss blingen i tre av blomstene er også fra Prima. Har i tillegg brukt små klistremerkebokstaver fra Making Memories, Chit Chat thickers fra American Crafts, en gammel bokside, knapper og små hardplastblomster fra Etsy.

Blonden har jeg fått av mamma, den er sprayet med Vanilla Breeze glimmer mist. Har også gitt arkene en omgang med den, mens blomstene er dekket med den klare glimmer misten... Husker ikke hva den heter i farten. Så har jeg sydd rundt kantene.

I weekenden har vi besøk av Ina, Bjørn og Balder. Det er så hyggelig! Barna leker riktig godt sammen, jeg synes Balder og Amanda matcher godt, da de er lik i utvikling, liker å leke med de samme ting, og begge to lar seg ikke pille ved nesen. Det fører nødvendigvis til noen sammenstøt, men det har de nok bare godt av ;)

I dag kledde vi på barna og dro ned til Jyderuphallen for å se om det var gymnastikk, men i og med at det er vinterferie var det ikke det... Det gjorde ikke noe, den lille salen var ledig, og vi fikk tillatelse til å bruke den :)

Ha en fortsatt fin weekend!

8 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwwww total lækker lo du der har lavet,
ha en god dag

Pia sa...

Hvor er det et super nydeligt layout med mange fine detaljer, så lækre farver og billede

Francielle sa...

Du mestrer alt du! Den var siklende herlig!

Mona sa...

super fint- Jeg er vild med den måde du bruger dine blomster på!! Jeg bruger ikke selv så mange blomster men jeg elsker dem og elsker LO'S med dem. Nååå og den lille gubba!! Hun er så sød!!

Fabinouscrap sa...

A beautiful layout, and a very pretty little girl! The pencil lines, everywhere, I know! And also I love the papers sassafrass Lass! Good day from France!

Ewonne sa...

Vilken otroligt vacker layout!!!

Anonym sa...

Jeg syns LO'en din blei skikkelig nyydelig jeg! Utrolig skjønn! :) Og søtt bilde!

Og gratulerer til deg også med å komme på favoritt-blogglista enne mnd på Scrapping The Music... :)

Vibeke sa...

Denne var skikkelig flott!!!:)