mandag 9. februar 2009

We did scrap, and it was like a dream...

Jobbfredag var plutselig over, vi skulle skynde oss med å pakke inn i bilen og kjøre til København. Meeen, så lå det TO lekre pakker fra Junaiten og ventet på meg, de måtte man jo først pakke ut og ta bilder av ;) For så å stappe mesteparten av innholdet ned i min scrappekoffert, inn i bilen med det, og så kjøre (denne gangen husket vi faktisk weekendkofferten vår *gosh*)

Her er lekkeriene fra A Million Little Things :
Yessir, I sure do Love Elsie (kan noen forklare meg hvorfor søren bildet snur seg?! Ligger i mine bilder rett vei...)


Masse mønsterark (og Amanda som ikke kunne holde fingre og tær unna)


Diverse smågodt, blant annet tøffe stempler og klistremerker (samme problemet her, obviousely)

And have a look at these GORGEOUS goodies from Sweettweelab at Etsy:
Vintage cards, bookpages, plastic ducks etc. Love, love, love it!!! My first Etsy buy ever :D
(What's UP with the sideways pictures?!)

Lørdag dro jeg tidlig ut til Scrap'n Dream på Høje Taastrup. Jeg kan kun beskrive det med et ord: Vellykket!

Møtte skjønne, dejlige, vakre, gode Mona med det samme jeg kom dit, hun er rett og slett enestående. Vi var scrappenaboer hele treffet, og skravlet og lo og hadde det bare mega hyggelig. Den dama oser av positiv energi, og jammen er hun ikke både morsom og intelligent i tillegg! Ooog veldig kreativ. Ooog hun skryter uhemmet av det jeg lager, nesten så jeg mistenker Rasmus for å betale henne for å pumpe opp selvtilliten min ;)

Og så fikk jeg endelig møtt Marie! Yey! Elsker stilen hennes, hvis vi begge skulle fått velge 100 ting hver i en scrappebutikk, er jeg ganske sikker på at 85 av tingene hadde vært de samme hos oss to, kanskje bare med fargevariasjoner ;D Hun hadde vært så snill å holdt av plasser til oss, var allerede ganske fullt da vi kom så det satte vi stor pris på.

Og så Sarah da :) Sarah er og på det kreative teamet hos Scrapsisters (det er også Mona og Marie), hun er læge, og ei herlig dame :) Dessuten bor hun ikke så langt unna, så jeg håper jeg får lokket henne hit på et uformelt scrappebesøk om ikke lenge. Men Sarah, vær forberedt, da jeg fortalte Rasmus at jeg ville invitere deg sa han "åh, så fint, så trenger jeg ikke å gå til min egen læge med kneet mitt!" ;) Ganske sikker på at han tullet altså, men nå er du i alle fall forberedt om Rasmus kommer deg i møte i døra i bare underbuksa :D

Jeg skulle gjerne nevnt herlige damer i fleng, men må sist, men aboslutt ikke minst nevne at jeg fikk møtt Jette igjen :) Jette var primus motor bak Hollandsturen i høst, og det var så sjovt å møte henne igjen (synd Putte ikke kunne komme, men hun har det vel travelt med å tjene penger til Australiaturen, he he). Hun hadde med en kuvert med bilder til meg fra turen, blant annet et fra vår elleville shoppetur. Hun har gitt oss alle 5 som var med på den turen en utfordring, som går på at vi alle skal scrappe det samme bildet. Når vi har gjort det, legger hun de ut i bloggen sin. Blir kult å se hva de andre har fått til av bildet!

Og her er de produktive resultatene fra lørdag:

Denne er skarpere i fargene i virkeligheten. Jeg er veldig fornøyd med den, fordi jeg liker den bedre og bedre for hver gang jeg ser på den. Synes også den er noe litt annet enn hva jeg vanligvis lager.

Selvportrett fra doen på Jobcenter Kalundborg :D Dette bildet ble opprinnelig tatt fordi Amanda et par dager før hadde gitt meg en ordentlig en på lokket med skittentøyskurven (!). Men da jeg skulle scrappe det ble det bare slik. Er forøvrig utrolig at tre av de fire layoutsene jeg scrappet lørdag var med bilder av MEG!

Denne layouten ble akkurat så fargerik og leken som jeg ville ha den :) Anne og Bjarne er så gode på å leke med Amanda, det må jo dokumenteres :D

Den siste jeg scrappet er til Jetteutfordringen, så den får dere ikke se før alle har laget ferdig sin versjon ;)

Nå er det noen av oss (les: Rasmus) som har vinterferie, mens andre (les: Stakkars meg) må opp og slave for lønnen som normalt... ;) .... Fordelen er jo at da kan jeg bare liste meg opp, ta en dusj og dra av sted til jobb, så står Rasmus opp med snuppa og leverer henne. Det betyr jo også at det er han som står for påkledning, noe som alltid er like sjovt. Se denne lekre kombinasjonen av knallrøde Kaj&Andrea sokker (dessverre ikke med på bildet), grønne armyaktige bukser, og hvit og orange retro body med en lilla elefant-shirt over. Alt kler den smukke :D


Ha en fin dag, alle sammen :)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så sykt mye fint! *Gosh*
Jeg elsker "kaffe,te" LO'en! :D
Nå MÅ du snart sette deg ned å snekkre sammen kurs altså. ;)

Camilla/Kakebit

Asil sa...

Å, det er så bra! Så sinnsykt bra!! Når kommer du hit, sa du? :)

Herlige søtsaka du har fått fra junaiten, og det verste er at du kommer til å lage de lekreste saker av dem!! Gleder meg til fortsettelsen!

hsm sa...

Så masse fargerikt snop du hadde shoppet. De Fargerike LO-ene dine er bare nydelige. Det er en enorm forskjell på de første LO-ene jeg såg fra deg og på det du lager nå. Stå på, du er superflink!

Sarah sa...

Tusind tak for en hyggelig dag i lørdags. Det var så dejligt at møde dig i virkeligheden. Du er da bare en gennem skøn dame!
Så lækre sager du har købt, elsker at få pakker!
Vi skal da helt sikkert finde en dag - og jeg kommer gerne på besøg selvom du har truet men knæ og mænd i underbukser. (har nu en kollega der lige er begyndt i lægehuset i Jyderup)
Knald fine LO's du har lavet!

Mona sa...

Åhhh Søde annCicilie - tak for de fine ord- jeg bliver bare glad!! Du gør så godt for min selvfølelse!! Og nej, Rasmus har ikke betalt mig - men jeg er sikker på at vi er eninge om mange ting hehe!!

Du ved jeg er vild med dine LO's fra scrap'n dream - Det er ufatteligt at du kan scrappe så fedt, så hurtigt!!

Fine ord du også har skrevet om de a ndre og jeg er så enig!!

Stort knus, gubba!!

Unknown sa...

Beautiful work!!! I'm SO excited to see these vintage goodies in use! :)

Vigdis sa...

ble i så godt humør av bildet av jenta di med de artie klærne på! og så digget jeg shoppingkurven din fra Junaiten;)

hilsen Texy/Vigdis/trønderpia

som liftet din totaly knock out beauty:):)

Francielle sa...

HOHOHOHOHO! klara ku? tihih Du de siste loene dine er såååå tøfffe!!! Me love it, me digg it!!