lørdag 21. februar 2009

There's no business like snow business...

Jeg elsker snø! Og heldigvis er også Amanda i ferd med å forstå hvor fantastisk denne hvite materien en (hun har til nå ikke vært særlig imponert over det...).
I dag har det vært perfekt lekevær, men sånn passe med snø, og fin temperatur. Snuppa og jeg var ute i lang tid, og hadde det travelt med å bygge snømann, kaste snøballer og ake. I kveld har det snødd enda mer, jeg håper det holder seg til i morgen!

Og så har jeg koset meg med scrapping i dag :) Det jeg lager nå for tiden er alt sammen sånt som ikke kan vises frem riktig enda, men en liten sneaky peaky må da være lov;)

Kan noen forresten fortelle meg hvor i heiteste jeg har lagt den minste eyeletssetteren min?! Og hvor har jeg gjort av det nye Etsysnopet mitt, pakken med bingokort og sånt? Av og til blir jeg litt oppgitt over meg selv gitt... På tide å rydde ordentlig igjen kanskje...? Ble liksom litt preget av hastverk, det ryddearbeidet jeg gjorde før Balder&Co kom på besøk sist helg.

Håper dere har en fin weekend:)

5 kommentarer:

Mona sa...

Hehe - selvfølgelig er det på sin plads med en lille sneakpeak!1 Lille Amanda ligner sin smukke mor!!

Uh- jeg håber snart vi skal ses IRL igen!!

Weekendknuser ;-)

Mona sa...

Jeg har skrevet en lille besked til dig på Scrapsisters :-)

Asil sa...

*danser litt can-can mens jeg venter på resten av sneaky-peaky*

:D

Francielle sa...

hohoho klønemor! Signerer Asil over her! æ gler mæ til å sjå ka du driv med!

Elisabeth Helland sa...

hei hei, tatt turen innom her i dag jeg, og du verden så herlige bilder, og annet "snacks" man kan finne her.... og du, de bildene av "barns kreativitet" med tusj,...omg, de er jo bare gull verdt....hihi..

takk for titten, kost meg masse, og kommer nok innom igjen..hihi.. ;o)