søndag 1. februar 2009

Scrapping er en lek, papir gjør oss glad og spreeeeek

Jah, savner Fragleberget! Altså, jeg prøver å linke til bloggene som har inspirert meg, men det går ikke ! Har forsøkt leeenge. Men hvis du ser i min øverste bloggroll, finner du ei dame som heter Michelle Clement. Gå inn der, scroll ned til innlegget som heter "Well, hello." så finner du layout hun har laget for The Dozens (som du finner i min nederste bloggroll). Hun satte i gang min kreative tankegang!

For første gang har jeg scrappet på transparent (hvorfor har jeg ikke gjort det før?! Tror vel det har noe med å gjøre at de er svine dyre og man alltid tenker at man skal spare det til en annen anledning... Vel, slik tankegang er jo bare dumt).

Så har jeg kuttet i et die cut ark fra Creative Imaginations eller noe i den dur, pluss at jeg fant et kult resteark fra Offbeat-serien til Basic Grey. Disse, pluss blonden som jeg har fått av mamma, og "Little Miss Sunshine"kortet fra Cosmo Cricket, fikk seg en tur med Glimmer Mist, type Vanilla Breeze. Lekker effekt!

Den gamle boksiden fikk jeg med i The Dozens kittet jeg vant i høst. Det var dessverre ganske skjørt, hadde etterhvert lyst til å flytte litt på det, men det går i stykker bare man ser på det. Såh, jeg måtte bare gjøre det beste utav det.

Har ellers brukt klistremerker fra Sassafrass Lass (blomst, sopp og cupcake), blomst fra Prima, glitrehjerte fra Scrapworks, lysekrone sticker fra Hambly, rasjoneringskort jeg har funnet på et antikvariat, Chit Chat thickers fra AC, Dymo, blått "perlebånd" jeg kjøpte i Holland, tag fra ei t-skjorte jeg kjøpte på Topshop, og den dingsen som man må ta av iskaffen før man kan drikke den (den med pilene).
Det var veldig, veldig gøy å lage denne :D Nå har jeg laget ei mappe med bilder som skal fikses på og sendes til fremkalling, så er jeg klar for treff neste helg.


Ha en dejlig søndag folkens <3

6 kommentarer:

Linn sa...

Utrolig kul LO! Så moro med alt det du har funnet på å ta med. Her har du virkelig brukt masse fantasi.
Denne likte jeg virkelig godt!
PS: Har også et barn med et "standard fotofjes" he he!

Camilla sa...

Så kul! Gøy at du fikk brukt en bit av iskaffen. ;)

Trine sa...

sukk.. hvor tar du det fra???

jeg sitter her på tredje dagen på et dåpskort liksom.. og der er du - med iskaffeboksrester på en LO!!
*klør seg i hodet*

Arrangerer du kurs?

Anonym sa...

super sejt layout :)
elsker the dozens :D vi ses snart

Francielle sa...

u crazy woman! den er jo bare kanonbra!

Mona sa...

Hej søde.
Så ses vi snart!!
Jeg har set din udfordring, men jeg er syg og har været det siden torsdag, så jeg har ikke nået noget ØV!! Men jeg laver den i dag og sender den straks videre!1
Hihi - det er sjovt - jeg har også lige scrappet på transperant for første gang - tjek det ud på scrapsisters under denne måneds udfordringer-artikel; jeg holder af hverdagen - mit: ikke uden si.fi , er på transperant...

Stort knus