torsdag 19. februar 2009

Old news...

I dag vil jeg vise dere et minialbum jeg faktisk lagde for over et år siden. Jeg lagde det på er kurs på Papirfest i Stavanger 2007, med den fantastiske Kerry Lynn.

Det slo meg i dag at jeg faktisk aldri tror jeg har vist dette på nett før.

Dette er det første minialbumet jeg har laget, og fortsatt det jeg liker best. Kurset med Kerry Lynn er også det som har åpnet øynene mine mest opp for nye måter å tenke på når man scrapper. Hun er rett og slett genial!

Til forsiden av albumet brukte vi:
- En lysekrone klippet ut av en Hambly overlay (dette var første gang jeg brukte dette produktet, jeg ble frelst!)
- En billett (første gang jeg brukte det og)
- Et gammelt postkort (første... Nei, nå tror jeg dere har fattet det, jeg hadde rett og slett aldri scrappet på denne måten før, og å bruke slike produkter til scrapping var helt nytt for meg!)
- Noe bling
- Til overskrift klippet vi ut bokstaver som var stemplet med MM alfabetstempler på et gammel noteark
- Til å holde albumet sammen brukte vi noe stoff, og tyll
I sidene stiftet vi på litt stoff, en billett, nok en lysekrone...

Og her er overlayen igjen :D Her brukt som en egen side. Meget funky effekt. Jeg valgte Amandas første museumsbesøk som tema for minialbumet, følte at det passet veldig bra med det kunsteriske uttrykket albumet gir.

Kerry Lynn lærte meg som sagt å leke med scrappingen, å ikke være redd for å prøve nye og spennende ting. Og hvis jeg har en dag hvor den kreative prosess går litt tregt, har jeg dette albumet lett tilgjengelig, som en påminner på at alt er lov.

Håper også DU ble inspirert til å prøve noe nytt nå :)

5 kommentarer:

Francielle sa...

What to say?? Me love u looooong time! Det var kanon-super-kult-og-tøff! Nå har jeg så mange prosjekter i hodet, men en gang i framtida SKAL jeg lage en slik en!

Asil sa...

**LOVE**

Skynder meg og googler kurs-damen, for et herlig sammensurium av herlige ting! Og så friskt resultat.

Jeg har snart bursdag, blunk-blunk, hadde ikke dette vært et perfekt bursdagskort, blunk-blunk..

:D

Camilla sa...

Det er så kult hvordan du får "masse rot" til å se så stilig ut! :D

Mona sa...

Supersejt AnnCicilie!!!!
Og fedt at se dit første minalbum og første gang du scrappede på den måde jeg i dag kender som din stil. Tænk sig, hvordan vi hele tiden udvikler os - jeg er vild med din stil!!!!!

Trine sa...

Åh... du er så flink!!!!
*misunnelig*
1-2 august skal det være stortreff i krisiansand.. du MÅÅÅ komme og lære meg!!! :D