onsdag 11. februar 2009

Mens jeg venter....

Klokka 05.35 stod jeg opp i dag! Rasmus hjelper sine foreldre med å flytte ting over til Sejerø i dag, så han er ikke hjemme, og ansvaret for å få Amanda i dagpleje er plutselig i mine hender. Og uten bil tar jo det litt ekstra tid...

Vel vel, jeg dusjet, kledde på meg, og gikk inn for å vekke Amanda for å få i henne noe mat før vi drar. "Nei, ikke spise grøt, sove!" var responsen fra den kanten. Da var klokken 6.

Jeg hadde rett og slett ikke samvittighet til å dra min søte, lille sovealv opp fra sengen, så tok en sjefsavgjørelse om å komme en halvtime senere på jobb, for at hun kan kunne sove en time ekstra.

Hadde jeg bare tenkt på det før, så kunne jeg stått opp... Om 6 minutter...

Ville egentlig scrappe i går, men så ble jeg bitt av en husmorbasill, og brukte tiden fra Amanda la seg til Frustrerte Fruer til å shine huset. Er ikke hveeer dag jeg har det sånt, så måtte jo bare la meg rive med ;) Og snart må jeg få ryddet scrapperommet og (er en stund siden jeg satt der og scrappet gitt, det har liksom bare blitt et oppbevaringsrom....), da vi får overnattingsbesøk av et vennepar med deres sønn, som er på alder med Amanda. i weekenden.

Ha en finfin dag!

*gjesp*

1 kommentar:

Mona sa...

god beslutning!!!

Jeg håber d får en dejlig dag og finder tid snart til lidt hyggescrap .

Stort og varmt knus til dig her i sneen!!