torsdag 10. desember 2009

13 000 besøkende - giveaway!

(Phui, blir fjerde blogginnlegget mitt i dag dette!)

Jeg har mye å feire! Med scrappelysten tilbake, fødsel like rundt hjørnet, og over 13 000 besøkende på bloggen min, er det på tide med en giveaway!

Her er det masse godsaker fra MM, Prima, Sassafras Lass, Jenni Bowlin, American Crafts osv. :)

For å være med i trekningen om denne, skal du:
- Legge meg til i blogglisten din.
- Fortelle om giveawayen i bloggen din, bilde av gaven skal være med.
- Legge igjen en kommentar her, innen 18. desember kl. 21.00.

Ønsker dere en fortsatt trivelig adventstid, og takk for at du kikker innom meg!

Ann Cicilie

34 kommentarer:

Diddij sa...

Jeg har lagt deg til i listen min, og skrevet litt i bloggen min :)
http://diddijshobby.blogspot.com/2009/12/ann-cicilie-gir-en-give-away.html

Anonym sa...

Hei Cilie! :)

Kjekk giveaway! :)
Jeg slår meg med jeg vet du!

Du ligger allerede i lista mi da, og nå er bildet lagt til også :)

Fin header forresten, syns å kjenne meg igjen! ;)

Klem

Cecilie sa...

Da er du lagt til og innlegg er laget!

Minelis sa...

Du ligger allerede i blogglista mi og jeg skal skrive litt om deg og bloggen din i min blogg. Og legger selvsagt inn bildet. Og dette var jo bare en herlig give away:) Takk for muligheten til å vinne dette;) Ønsker deg og dine en herlig jul og lykke til med fødsel snart:)

Camilla sa...

Gratulerer med mange besøk, og jeg er så glad lysten din er tilbake!
Du har alt fast plass i blogglista, og jeg har spredd ryktet. ;D
http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/12/en-ekstra-gave-til-jul.html

Helle Sahl sa...

Hold da op der er gang i dig idag ;o)Mange fine ting du har lavet.

Du ligger allerede i min blogliste.

Kitt Belinda Poulsen sa...

For søren da! Du er både gavmild OG inspirende :o)

Torill sa...

grattis med scrappelyst og så mange treff!!! KNALL!
Gleder meg til å se mange inspirerende saker:0)

Jeg vil veldig gjerne bli med på candy:0)

Annette sa...

Stort tillykke med de 13000 besøgende. Super flot. Har dig allerede på min blogliste :-)
Har også lavet et indlæg på min blog ang. din giveaway.


Glædelig 11. december,
Annette

Mutte sa...

du er også allerede på min blogliste, og jeg laver et indlæg om din give away

Anette sa...

Fy søren for en lekker give away!! VIL HAAA!!! Trekk meg, trekk meg:p
Grattis med 13,000 besøkende!!

Kine sa...

Hei :)

Gratulerer så mye med 13000 besøkende!! Hvordan får man lagt inn en sånn teller? Har aldri helt skjønt meg på den der, for hver gang har det blitt noe rart med den :P

Lekker giveaway du har satt sammen, du er herved lagt til i blogglista mi og bildet av pakken er publisert her: http://kinesoohee.blogspot.com/2009/12/fristende-giveaway-hos-ann-cicilie-og.html :)

Ønsker deg ei god helg og en flott tur med mann og barn, kos dere masse :):)

Asil sa...

Gratulerer vennen med så mange besøk!!! Du ligger selvfølgelig i lista mi allerede, men nå har jeg skrevet litt om deg og tatt med bildet av den lekre candyen din også!

http://asilsverden.blogspot.com/2009/12/ann-cicilie-feirer.html

Ha en fortsatt strålende dag! Gleder meg allerede til å se det neste du lager! :)

Klam,
Asil-Pasil-Pøne

Charlotte sa...

WOW - sikke en fin give away.
Jeg vil gerne deltage.... og du er allerede i min blogliste.
Og stort tillykke med det store besøgstal. :-)

~Isabell~ sa...

13 000 ja, jeg er imponert, men er jo virkelig en grunn til så mange besøk=) lekker candy du frister med:

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/12/ann-cicilie-feirer-med-en-giveaway.html

Ha en strålende helg

Klem fra meg=)

Marie sa...

så har jeg gjort som du sagde :)

Mette sa...

Meget lækker give-away. Rigtig flot blog du har.
http://mettesscrapbooking.blogspot.com/

Iselin sa...

Denne giveaway'en din gav meg start-sparket til å starte egen blogg om min nyerværvede hobby ;o)
Veldig inspirerende å snike rundt i bloggen din forresten :o)

Bloggen din er lagt til i blogglisten min, og jeg har skrevet om giveaway'en (inkl. bilde) selvsagt :o)

Anne sa...

Du er skam allerede på min blogliste, så tillykke med de 13.000 besøgende - vil lige få lavet et indlæg om din giveaway imorgen :)

Tanya sa...

Hi Ann Cilie!
Congrats on your hits! Awesome candy!!!!!
Thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner! Linked it on my sidebar.
Thanks and welcome to my blog...

Anja sa...

Tillykke med de 13000 besøgende!!
Fine ting du laver.
Du er tilføjet min liste og har lagt et inlæg med billede på min blog.
Glædelig december

Julia sa...

Såklart vil jeg være med!
Håper det er koselig å være overhallning i danmark :-)
Jeg har flyttet fra Fosen og tilbake, ganske kjekt det også!

Anonym sa...

denne har jeg lyst på ! <3

du er lagt til i listen min, jeg har lagt ut bilde og litt om blogcandyen din og her er link til min blogg:
http://iselinslilleverden.blogspot.com/2009/12/blogcandy-hos-ann-cicilie.html

krysser fingra! ;)

Veronica sa...

Jeg er med for det var litt av en lekker gavepakke du spanderer der! Gratulerer så mye med over 13000 hits, har skrevet et lite innlegg om det i bloggen min som du finner her: http://veronicas-hobbystue.blogspot.com/2009/12/giveaway-hos-ann-cicilie.html

Anne Emilie sa...

Gratulerer med feiring :D
Virkelig lekker giveaway du har, må ikke gå glipp av den nei!
http://sunnilicious.blogspot.com/2009/12/giveaway-hos-ann-cicilie.html

Jeanette Cecilie sa...

Wooow, for en flott giveaway!!!

Du er lagt til i min bloggliste og jeg har skrevet litt om deg og giveawayen i bloggen min ;)

http://jeanieslilleverden.blogspot.com/2009/12/giveaway-hos-ann-cicilie.html

Og gratulerer med 13.000 besøkende ja :)

Masse klemmer fra nord!!!

Janne-Lise sa...

så flott med så mange besøkende i bloggen din :) Grattis med det. Også har jeg gjort som du ber om og takker for muligheten å vinne denne nydelige candyen :)

hilsen Jannelise
http://janne-lisesverdenavpapirogslikt.blogspot.com/

Anne H. sa...

Gratulerer med 13000 hits.
Du har en hyggelig blogg og jeg vil gjerne være med på trekning av candy.
Anne :-)

Anonym sa...

Oh! Har skrevet om deg i bloggen min, pusset opp, så du fikk æren av 1 innlegget :D

link: http://renatetamara.blogspot.com
lagt deg til i anbefalte blogger :D

KarenB sa...

Congratulations on so many hits to your blog! Thanks for the chance to join in your candy. I've linked you up on my blog sidebar :)

Domna sa...

Congrats!
Great candy!
I linked your candy on my sidebar.
Thanks for the chance to win!

Anonym sa...

Super lækker give away. Du er på min sidebar og i min blogliste.

Jeg krydser fingre:)

Mette W. Sørensen sa...

Jeg har lige kigget din blog igennem og må da indrømme du laver nogle fantastiske ting, er vilde med dine LO's, du er god til lag på lag.

Og en lækker giveaway du har

UlrikaT sa...

Gratulerer til mange besøkande!
Vilken flott giveaway! Selfølgeligt så vil jeg vare med og har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2009/12/ann-cicilies-giveaway.html