tirsdag 22. desember 2009

Litt småforelska?

Så er scrappesakene mine ryddet bort for et par dager, her kommer et par layouts (fordelt på to poster, ettersom de er til to forskjellige utfordringer) jeg har laget de siste par dagene. Nå skal det ikke scrappes før den 27., da er det cypercrop hos Scrapsisters :)

Har frem til da funnet frem noe scrappelesestoff, abonnerer på Creating Keepsakes men har tre uåpnede nummer (pluss tre nummer jeg har åpnet, men ikke sett i) som ligger og venter på meg fra scrappetørkeperioden, pluss et eksemplar av Scrapbook Trends fra mai som jeg knapt har bladd i. Det får bli mine juleblad i år;)

Da Amanda og jeg var på Norgesferie i november, valgte jeg å ha speilrefleksen med, noe jeg er glad for at jeg gjorde. Fikk tatt noen gode bilder av de jeg er glad i, blant annet det jeg har brukt på denne layouten med Amanda og hennes store superhelt Espen (Amandas søskenbarn, min brors sønn). Hver gang hun er i nærheten av han, får hun dette fårete, forelskede uttykket i ansiktet sitt:D

Dette er et bidrag til Skissedilla sin skisse #39.

Materialene er hovedsaklig fra October Afternoon, Jenni Bowlin, og julegaven fra Scrapsisters. Takk for at du titter!

1 kommentar:

Broggis sa...

Artig tittel! Masse kule detaljer og lag, som jeg likre!
Takk for at du deltar og riktig god jul!