tirsdag 15. desember 2009

Fem favoritter fra weekenden...

Plutselig husker jeg at å være høygravid er synonymt med dårlig nattesøvn. Og for at dette ikke skal gå utover min stakkars hardtarbeidende lærermann (han var visst ikke helt med på idèen om å begynne å flytte babyseng over til soverommet vårt kl 23 i kveld gitt...), veltet jeg meg ut av senga og inn i stuen.

Her sitter jeg nå parkert med PC, en årsrasjon med klementiner og ei skrivebok. Lager meg noen things-to-do-lister, surfer litt, spiser klementiner... Skal jeg våge meg på en Sun Lolly og, mon tro? Eller kanskje er det smartest å holde seg til et glass vann...

Anyways, vil gjerne dele fem favorittbilder fra helga med dere :)

Først ett fra senga vår; Rasmus og Amanda legger hjernene i bløtt sammen og prøver å løse Legokalenderens store mysterium:

...så fire bilder fra Tivoli. Vi kjøpte oss forresten likegodt årskort til Tivoli vi, tror da helt sikkert vi har lyst til å innom minst to ganger i løpet av 2010, og da har det jo tjent seg inn. Elsker det stedet, og gleder meg til å kunne oppsøke det på et bittelitt mindre befolket tidspunkt enn lørdagen to uker før jul;)

Epleskiver på fanget til pappa gjorde seg etter en strabasiøs rundtur i Tivoli:
Amanda på artig leketing. Vanskelig å kravle opp på, men gøy:
Musikklekeplass er genialt! Rasmus mener vi bør anlegge en slik i hagen, jeg er litt usikker på om naboene sier seg enig i at det er en god idè...:
Højdaren var nok Nissekøbing; en stor hall full av nisser og dyr. Amandas øyne var store som tinntallerkener gjennom hele rundturen... Og neste tur også:
Nuvel... Skal man scrappe på sådan et ukristelig tidspunkt? Antageligvis ikke, spørs om resultatet ville blitt særlig skjønt... Men har i alle fall laget liste over ting jeg skal lage de neste par ukene:)

Men hva skal man så finne på? Hmmm, tror det blir å lese litt Wallander, spise et par klementiner til og kikke litt på ting jeg skal bruke til de neste par scrappeprosjektene mine.

Ønsker alle sammen en noe bedre nattesøvn enn min;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

håber snart du kan sove igen :)

mettepip sa...

Ser ut som dere har hatt en koselig helg tross din dårlige nattesøvn (da er vi to for tiden hvis det er noe trøst;))
Så kjempelekre gaveposer du har nedover her. og glassene var jo så koselige!