torsdag 28. august 2008

Hambly, litt jobbsyt , tannlege og planer fremover


Nam nam, se hvem som har fått de nye krafts stickersene fra Hambly i posten i dag :D Med de fikk jeg to silk print ark med på kjøpet, et med fugler og et med sykler. Nydelig!!!

Så var det jobbsyt. Fikk mail i dag, kan allikevel ikke starte før den 15. september:/ Jeg vet, det betyr 14 dager ekstra ferie, men jeg er SÅ klar for å jobbe nå! Hadde jeg enda hatt kjentfolk i umiddelbar nærhet kunne jeg klart meg, men det har jeg altså ikke... Og regningene blir ikke mindre av å gå hjemme her....

Amanda var forresten hos tannlegen i dag, det gikk... vel, det gikk i alle fall. Jeg har Tannlegeskrekk med stor T, var derfor spent på hvordan det skulle gå med meg. Det gikk veldig bra, utrolig hvor mye man klarer å manne seg opp for disse barna. Amanda var ikke så fornøyd, men det er nok fordi hun trodde at jeg skulle forlate henne hos tannlegen tror jeg. Hun har i alle fall de tennene hun skal, de er fine, rene og hele, og da er jeg glad:)

Planer ja... Nå MÅ jeg fylle opp dagene mine med noe fornuftig, kjente dette med utsatt arbeidsstart satte meg litt ut. Så, for å forplikte meg ekstra, her er planene mine for denne uken:
I dag: Hente Amanda, spise, dra på biblioteket og kose oss.
Fredag: Jogge, bake, skogtur med Amanda (og Rasmus hvis han ikke sovner;) ).
Lørdag: Dyreparken.
Søndag: Er visst noe gymopplegg for familier med barn mellom 0 og 5 år, det må vi prøve. På ettermiddagen skal jeg og Linda ri! Gleder meg:D

Og så scrapping innimellom;)

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Uhh hvor ser de lækre ud ; )

Karoline sa...

ÅÅÅ, de var fine *sikle*
Flinke Amanda som har vært hos tannlegen, ble det dokumentert og scrappbart?... hehe
Du kan bare å komme å jobbe for meg et par uker om du vil ;-)

Produktbeskrivelse på plass forresten.

Mona sa...

Komm hit da vel - jeg kan sørge for at du er mett hver kveld når du sovner ... hehe

Hvordan går det med foten dine?

Trine sa...

Truddelu.. :) Så tidlig de går til tannlegen i Danmark da :S Men kanskje greit i grunn... med tanke på alt NOEN putter i munn på disse børnene.. :knegg:
Vel, formen er bedre, var på legevakta og fikk penicillin i går, så over helga tenker jeg at snørret er på retur.. hihi..
Ha en topp helg - vi skal hjem til min familie og feire bursdagen til Tobias på etterskudd! :D