torsdag 7. august 2008


Jaaaa, jeg hadde Led Zeppelins "Good times bad times" surrende inni hodet mitt i ett sett mens jeg lagde denne:D

LO'en er av to av mine fine snuppevenninner, en deilig vårdag ved Stokkavannet i Stavanger. Beklager litt dårlig bildekvalitet, jeg kan simpelten ikke finne ut av å ta gode bilde av layoutene mine når det ikke er sol!

Swirlsene er malte grungeboards, blomstene er Prima, hjertet Heidi Swapp, blingen er fra Doodlebug, papiret fra Pink Paislee (rødt med fugler), October Afternoon (blått) og Making Memories (grønt).

Herlige tøysebildet:)

Og så vil jeg forresten si at det er genialt med gratis smaksprøver med alkohol i danske butikker. Sure did the shopping a lot funnier:D Ja, jeg er litt turist enda.... Billig alkohol og bacon gjøre meg fremdeles glad;)

4 kommentarer:

Rasofiel sa...

fy søren så utrolig stilig!!!!! <3<3<3<3<3

Anne Bente sa...

åhhhh sååå tøfff lo, lækkert :)

Mona sa...

Du tar i fra meg scrappelysten snart .... du er min lille scrappementor tror jeg ....

Mona sa...

Her er jeg igjen, lettere å svare i din blogg enn å håpe på at du sjekker om jeg har svart deg i min .... hehe

Hva gjorde jeg med thickersene ja - ikke noe mer avansert enn å gå på med en turkis gel penn ... tegnet streker og prikker litt her og der.

Hvorfor jeg fikk de blomstene husker jeg ikke, men de kom i posten av en eller annen grunn. Hyggelig gjort av deg iallefall. Alltid sett på de som blomster som kun har passet til vinter LO men så da jeg laget denne LOen at de passet til sommerLO også ... igjen takk! 'smask'