onsdag 20. august 2008

Æm bækk!

Så var vi tilbake:) Gosj, det er deilig å ha disse dagene sammen med snuppa, resten av familien, og venner. Mandag var Amanda i lekestue, noe som gikk særdeles bra. Da jeg hentet henne etter et par timer stod hun og hang ut ved lekekjøkkenet sammen med 4-5 andre barn, og så ut til å ha det riktig så godt. "Heeei!" sa hun til meg da jeg kom, på en ordentlig cool, laidback måte:D

Det søteste hun sier for tiden er forresten "okay". "Skal vi finne pappa?" "Okay" Har to Speakin' Up recordere liggende, de må tas i bruk nå, den ene skal fylles med dyrelydene henes, den andre med artige ting hun sier, så er det bare å scrappe i vei:)

Så tok vi toget til Køben, hentet med oss svigers og dro ut i byen. Rundetaarn fikk et besøk, Amanda gikk hele veien opp selv.

Så var det kaffe og kaker på en cafe, en tur innom Hamly's, før vi dro hjem og spiste en god middag og koste oss med vin på kvelden. Helt klart en flott bursdag, jubilanten var i strålende humør hele tiden.


Tirsdag morgen kl 06 stod jeg opp og fulgte mamma til flyplassen (det som skulle bli en 18 timers tur for henne!!), drakk en iced vanilla latte på Starbucks (NAM!), og dro senere på shopping helt alene.

Fleecegenser, regnsett, t-skjorter og joggedress til snuppa, funky retro pumaveske, sko, treningsbh, t-skjorte, baggy bukse, god Magasinost og hasselnøttsirup til meg selv. Joinet svigers og Amanda i kongens have, cafètur med de, drakk en himmelsk iskaffe (latte med hasselnøtt, NAM NAM!). Kanskje finnes det et liv etter Tine iskaffe?

Så på besøk hos Troels og Linda (de var enda litt trøtte etter den fantastiske festen de arrangerte lørdag), Amanda fikk jakke med tøff hette, der var vi til vi dro hjem i 20.30-tiden i går kveld.

Leverte en heller sinna og trøtt lita jente til dagmamma i dag, så sitter jeg her da.

Veldig klar for å scrappe (har funnet så mye kult i det siste jeg vil bruke i scrappingen, og har en del prosjekter inne i hodet mitt), meeen rengjøringen av vår residens får vel heller prioriteres i dag. Ugh.

Ingen kommentarer: