søndag 3. august 2008

Tilbake fra Sejerø

Så er vi tilbake fra en langweekend på Sejerø (svigermor og svigerfar har sommerhus der), og fyyyy søren som vi har kost oss! Turen har inkludert alt jeg forbinder med dansk sommer: Flott vær, bading, god mat, god drikke, hyggelige mennesker og pur hygge!

Amanda har storkost seg i hagen, vi har vært ute så å si hele tiden. Å plukke epler fra treet er gøy, selv om de nok er litt vel sure enda.
















Hun liker å være med på det som skjer, her vanner hun roser med sin farfar.

















Noe så sjeldent som et familiebilde! Litt uklart ble det, men jeg liker det godt, og gleder meg til å scrappe det;)











Vi var på Gniben fyr en kveld for å se på solnedgangen. Det var utrolig vakkert og stemningsfult, og mange hadde møtt opp for å få det med seg.









Vi møtte blant annet noen slektninger, og da jenta deres begynte å vade uti vannet skulle Amanda og, med sin farmor trygt ved sin side.
















Hun koste seg faktisk så mye at hun insisterte på å bade (kl 21.30 på kvelden). Som hun hygget seg:D

















Cæsar heter hunden til naboene på Sejerø, og Amanda elsker å leke med den. Hun Stikker gjerne av til nabohagen og roper "vov vov!" til den kommer.
















Prima ballerina;)



















Vel vel, nå er det tilbake til fine huset vårt i Jyderup! Jeg vil sende inn bilder til fremkalling nå så jeg har noe nytt å scrappe snart (har tross alt ikke kjøpt scrappestash på en måned, da fortjener jeg ferske bilder!).

Ingen kommentarer: